Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Крижопільський районний суд Вінницької області
Модуль «Задоволеність роботою суду його клієнтами»
Період виконання дослідження:
Звітний період: 2019 рік.
Виконавці дослідження: посада, П.І.Б.
Дослідження було здійснене за технічної підтримки Благодійної організації «Всеукраїнська коаліція з надання правової допомоги» в рамках програми опитувань відвідувачів судів під час реалізації проекту «Покращення якості роботи суді Хмельницької, Вінницької та Волинської областей через проведення опитування учасників судових проваджень з використанням методології карток громадянського звітування», який здійснювався за фінансової підтримки проекту USAID «Нове правосуддя».
Організація досліджень та формування вибірки:
З урахуванням загальної кількості відвідувачів за 10 приймальних днів мінімальна допустима вибірка була встановлена на рівні не менше 30 анкет.
|
Кількість респондентів |
|
34 |
|||||||
Розподіл за віковими характеристиками |
||||||||||
18-25 років |
3 |
8,82% |
||||||||
26-39 років |
19 |
55,88% |
||||||||
40-59 років |
9 |
26,47% |
||||||||
60 років і старше |
3 |
8,82% |
||||||||
Розподіл за статтю |
||||||||||
Чоловіча |
20 |
58,82% |
||||||||
Жіноча |
14 |
41,18% |
||||||||
Географічний розподіл |
||||||||||
Респоненти, що проживають населеному пункті, де розташований цей суд |
19 |
55,88% |
||||||||
В іншому населеному пункті |
15 |
44,12% |
||||||||
Розподіл за матеріальними статками |
||||||||||
Змушені економити на харчуванні |
5 |
14,71% |
||||||||
Вистачає на харчування та необхідний одяг, взуття. Для таких покупок як гарний костюм, мобільний телефон, пилосос необхідно заощадити або позичити |
7 |
20,59% |
||||||||
Вистачає на харчування, одяг, взуття, інші покупки. Але для придбання речей, які дорого коштують (таких як сучасний телевізор, холодильник, меблі) необхідно заощадити або позичити |
16 |
47,06% |
||||||||
Вистачає на харчування, одяг, взуття, дорогі покупки. Для таких покупок як машина, квартира необхідно заощадити або позичити |
5 |
14,71% |
||||||||
Будь-які необхідні покупки можуть зробити в будь-який час |
0 |
0,00% |
||||||||
Не відповіли |
1 |
2,94% |
||||||||
Рівень освіти |
||||||||||
Середня та неповна середня |
4 |
11,76% |
||||||||
Вища та неповна вища |
27 |
79,41% |
||||||||
Інше |
3 |
8,82% |
||||||||
Розподіл за роллю в судовому процесі |
||||||||||
Є учасником судових проваджень і представляєте особисто себе |
10 |
29,41% |
||||||||
Є учасником судових проваджень, але представляєте іншу фізичну чи юридичну особу (є адвокатом, представником прокуратури, юрист-консультантом) |
10 |
29,41% |
||||||||
Не є учасником судових проваджень |
12 |
35,29% |
||||||||
Інше |
2 |
5,88% |
||||||||
Розподіл за судовим процесом |
||||||||||
Цивільний процес |
9 |
26,47% |
||||||||
Кримінальний процес |
10 |
29,41% |
||||||||
Адміністративний процес |
4 |
11,76% |
||||||||
Господарський процес |
0 |
0,00% |
||||||||
Справа про адміністративні правопорушення |
2 |
5,88% |
||||||||
Розподіл за стадією розгляду справи |
||||||||||
Розгляд справи ще не розпочато |
1 |
2,94% |
||||||||
Справа перебуває в процесі розгляду |
13 |
38,24% |
||||||||
Розгляд справи завершено (винесено рішення) |
7 |
20,59% |
||||||||
Інше |
13 |
38,24% |
||||||||
Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою. |
||||||||||
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
|
|
Середня оцінка всіма респондентами |
34 |
0 |
0 |
0 |
6 |
24 |
4 |
4,80 |
|
Середній інтегральний показник за вимірами якості |
|
|
|
|
|
|
4,58 |
|||
Доступність суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування |
||||||||||
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
|||||||
1 |
Чи легко Вам було знайти будівлю суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,81 |
|||||||
2 |
Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом? (Якщо Ви не користуєтеся громадським транспортом, пропустіть це запитання) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,63 |
|||||||
3 |
Чи зручно паркувати автомобіль (достатньо паркувальних місць) біля будівлі суду? (Якщо Ви дісталися не на автомобілі – тобто громадським транспортом або пішки, пропустіть це питання) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,23 |
|||||||
4 |
Чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони? |
Від 1 (цілком так) до 5 (цілком ні) |
4,76 |
|||||||
5 |
Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,67 |
|||||||
6 |
Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,52 |
|||||||
7 |
Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось отримати потрібну інформацію? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,55 |
|||||||
8 |
Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок та ін.)?* |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,66 |
|||||||
9 |
Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката у разі необхідності? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
3,14 |
|||||||
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
4,41 |
|||||||
*У стандартному опитувальнику є одне питання, важливе для характеристики роботи суду, однак за змістом воно не може включатись до розрахунку інтегральної оцінки доступності. Це показник «зручність графіка роботи канцелярії суду», стор.55 посібника з СОРС |
||||||||||
Зручність та комфортність перебування в суді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування |
||||||||||
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
|||||||
1 |
– достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,56 |
|||||||
2 |
– вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,42 |
|||||||
3 |
– чистота та прибраність приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,69 |
|||||||
4 |
– достатність освітлення |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,84 |
|||||||
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
4,63 |
|||||||
Повнота та ясність інформації. Інтегральні показники за картками громадянського звітування |
||||||||||
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
|||||||
1 |
Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв)? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,61 |
|||||||
|
Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: |
|
|
|||||||
3 |
– розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,62 |
|||||||
4 |
– правил допуску в суд та перебування в ньому |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,71 |
|||||||
5 |
– справ, що призначені до розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,79 |
|||||||
6 |
– зразків документів (заяв, клопотань тощо) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,76 |
|||||||
7 |
– порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,64 |
|||||||
8 |
Чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет? |
відсоток |
50,00% |
|||||||
9 |
Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,40 |
|||||||
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
4,65 |
|||||||
Сприйняття роботи працівників апарату суду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування |
||||||||||
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
|||||||
1 |
Чи старанно працювали працівники суду? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,78 |
|||||||
2 |
Чи не припускалися працівники апарату суду помилок, які призводили б до перероблення документів та (або) порушення строків розгляду справ? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,04 |
|||||||
3 |
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами: |
|
|
|||||||
4 |
– доброзичливість, повагу, бажання допомогти |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,85 |
|||||||
|
– однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,73 |
|||||||
– професіоналізм, знання своєї справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,88 |
||||||||
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
4,66 |
|||||||
|
||||||||||
Дотримання термінів судового розгляду. Інтегральні показники за картками громадянського звітування |
||||||||||
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
|||||||
1 |
Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,35 |
|||||||
2 |
Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,46 |
|||||||
3 |
Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,57 |
|||||||
4 |
Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/ перенесення слухань у розгляді Вашої справи? |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,30 |
|||||||
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
4,42 |
|||||||
Сприйняття роботи судді. Інтегральні показники за картками громадянського звітування |
||||||||||
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
|||||||
1 |
– неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску, якщо такий був) |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,50 |
|||||||
2 |
– коректність, доброзичливість, ввічливість |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,81 |
|||||||
3 |
– належна підготовка до справи та знання справи |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,85 |
|||||||
4 |
– надання можливостей сторонам обґрунтовувати свою позицію |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,68 |
|||||||
5 |
– дотримання процедури розгляду |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,84 |
|||||||
|
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС |
|
4,73 |
|||||||
|
||||||||||
Судове рішення. Відносні, кількісні та інтегральні показники за картками громадянського звітування тих респондентів, чиї справи вже завершено. |
||||||||||
№ |
Показник |
Одиниця виміру |
Значення |
|||||||
1 |
Кількість респондентів, чиї справи вже завершено |
число |
13 |
|||||||
2 |
Рішення на користь респондента |
Так |
95,24% |
Ні |
4,76% |
|||||
3 |
Отримання респондентами тексту рішення по |
Так |
95,45% |
Ні |
4,55% |
|||||
4 |
Вчасне отримання респондентами тексту рішення по |
Так |
90,00% |
Ні |
10,00% |
|||||
5 |
Легкість та доступність для розуміння мови |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,45 |
|||||||
6 |
Сприйняття респондентами обґрунтованості |
Від 1 (цілком ні) до 5 (цілком так) |
4,35 |
|||||||
7 |
Середня кількість судових засідань, що відбулися по справах тих респондентів, чиї справи вже завершено |
Число |
3,85 |
|||||||
8 |
Середня кількість судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи |
Число |
0,46 |
|||||||
9 |
Середня кількість візитів до суду, що не були |
Число |
3,46 |
|||||||
Зміни, рекомендації та система «Електронний суд» |
||||||||||
На думку учасників судових проваджень, чи забезпечують наявні матеріально-технічні ресурси потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків? |
||||||||||
|
Кількість |
% |
||||||||
Так |
25 |
73,53% |
||||||||
Ні |
4 |
11,76% |
||||||||
Не відповіли на питання |
5 |
14,71% |
||||||||
Якими є Ваші враження від візиту до суду сьогодні порівняно з Вашими очікуваннями? |
||||||||||
|
Кількість |
% |
||||||||
Кращі, ніж очікував (-ла) |
8 |
23,53% |
||||||||
Гірші, ніж очікував (-ла) |
1 |
2,94% |
||||||||
Відповідають очікуванням |
24 |
70,59% |
||||||||
Не відповіли на питання |
1 |
2,94% |
||||||||
Якщо Ви були в цьому суді раніше (минулого року або ще раніше), то як, на Ваш погляд, змінилась якість роботи суду загалом? |
||||||||||
|
Кількість |
% |
||||||||
Покращилась значно |
20 |
58,82% |
||||||||
Покращилась несуттєво |
7 |
20,59% |
||||||||
Залишилась без змін |
0 |
0,00% |
||||||||
Дещо погіршилася |
0 |
0,00% |
||||||||
Значно погіршилася |
0 |
0,00% |
||||||||
Важко сказати |
1 |
2,94% |
||||||||
Не відповіли на питання |
6 |
17,65% |
||||||||
Чи відомо Вам, що в Україні в усіх судах в тестовому режимі починаючи з 1 січня 2019 р. працює система «Електронний суд» для подання до суду та отримання від суду документів в режимі онлайн? |
||||||||||
|
Кількість |
% |
||||||||
Так |
22 |
64,71% |
||||||||
Ні |
7 |
20,59% |
||||||||
Не відповіли на питання |
5 |
14,71% |
||||||||
Чи користувалися Ви особисто системою «Електронний суд»? |
||||||||||
|
Кількість |
% |
||||||||
Так |
0 |
0,00% |
||||||||
Ні |
30 |
88,24% |
||||||||
Не відповіли на питання |
4 |
11,76% |
||||||||
Якщо Ви користувалися системою «Електронний суд» , дайте оцінку роботі цієї системи. Використовуйте 5-бальну шкалу |
Кількість |
|||||||||
5 |
0 |
|||||||||
4 |
0 |
|||||||||
3 |
0 |
|||||||||
2 |
0 |
|||||||||
1 |
0 |
|||||||||
Не відповіли на питання |
0 |
|||||||||
Середня оцінка всіма респондентами |
#DIV/0! |