Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Проведено опитування громадян-відвідувачів щодо якості функціонування суду.
З метою оцінки якості функціонування районного суду ,відповідно до рішень Ради Суддів України від 02.04.2015 №28,від 08.04.2016 №26 та на виконання плану роботи Крижопільського районного суду на перше півріччя 2018 року , в період з 23 березня по 06 квітня 2018 року в Крижопільському районному судв Вінницької області проведено опитування громадян-учасників відвідувачів суду.
Завдання опитування :
-Отримати загальне явлення про якість роботи суду.
- Виявити рівен задоволеності громадян умовами перебування в суді.
-Оцінити повноту,ясність да доступність інформації для відвідувачів суду.
-Визначити ,як громадяни сприймають якість роботи судді та працівників апарату суду.
Під час опитування всім відвідувачам суду пропонувалось заповнити анонімні анкети безпосередньо в приміщені суду .
Усього в опитуванні взяли участь 19 громадян-відвідувачів суду,(учасників судових проваджень)
За результатами проведеного аналізу анкет опитування відвідувачів Крижопільського районного суду встановлено наступні результати:
За результатами опитування щодо доступності суду громадяни вважають ,що приміщення районного суду легко знайти. «Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди ,чи достатнью інформації на стендах суду?» - більшість відвідувачів ,а саме майже 75%, надали відповідь - так. Однак і були зауваження щодо зразків документів розміщених на інформаційному стенді.
На запитання «Чи зручно людям з обмеженими можливостями потрапити до суду та користуватися послугами суду?»-значний відсоток респондентів-74% зазначили, що тільки за умови наявності супроводжучої особи.
На запитання «Чи влаштовує Вас графік роботи суду і чи виявили працівники апарату суду доброзичливість,повагу ,бажання допомогти,професіоналізм?» то слід відмітити, що всі відвідувачі суду задоволені відношенням працівників суду до виконуваною ними роботою. На сьогоднішній день це є вагомим показником довіри населення до здійснення судочинства в країні.
На питання «Чи знайшли Ви на сторінці суду в мережі інтернет потрібну для Вас інформацію?- відповіли- так 73,7%, іноді -15.8%, ні-10,5%
За результатами опитування відвідувачів суду встановлено ,що більшість громадян задоволені умовами перебування в суді. Разом з тим відвідувачі висловили побажання щодо покращення доступу до туалету суду ,збільшення місць для очікування та встановлення кулера для води.
Питання « чи вчасно (відповідно до графіка ) розпочинаються судові засідання,чи вчасно Ви отримували судові повістки?- то більшість респондентів відзначили ,що судові засідання у справах розпочинаються вчасно,переважна більшість опитуваних вчасно отримали судові повістки та повідомлення про розгляд справи.
Отже, проведене опитування дозволило виявити проблемні організаційні питання в діяльності суду,які потребують вдосконалення як для функціонування суду як установи так і покращення задоволеності громадян роботою суду . важаю доцільним й надалі проводити подібні опитування відвідувачів суду для забезпечення відкритості суду ,підвищення довіри громадян до правосуддя,зміцнення авторитету судової влади та забезпечення вільного доступу громадян до інформації.
Прес-секретар суду