flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ПОРЯДОК організації та проведення особистого прийому громадян у Крижопільському районному суді Вінницької області

19 травня 2015, 15:59

ЗАТВЕРДЖЕНО:

 

Наказом Голови Крижопільського  районного суду Вінницької області

 

від 13.05.2015р. №09-од

 

 

ПОРЯДОК

 

організації та проведення особистого прийому громадян

у  Крижопільському районному суді Вінницької області

 

 1. Загальні положення

 

 1.1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Крижопільському районному суді Вінницької області (далі – суд у відповідних відмінках).

Особистий прийом громадян керівництвом суду проводиться згідно з затвердженим графіком в установлені дні та години в приміщеннях суду, що знаходяться за адресою: смт. Крижопіль,  вул. Карла Маркса, 23, 24600, тел.: (04340)2-12-63, e-mail: inbox@kr.vn.court.gov.ua

1.2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом громадян, є:

- реалізація положень Закону України «Про звернення громадян» та інших законів, Указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;

- сприяння у вирішенні проблемних питань, з якими звертаються громадяни до  суду, відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції.

1.3.  Посадові особи суду, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», «Про судоустрій і статус суддів», «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Положенням про апарат суду та цим Порядком.

2. Організація особистого прийому громадян.

2.1. Загальна організація роботи щодо проведення особистого прийому громадян у суді покладається на канцелярію суду.

2.2. Прийом громадян головою суду, керівником апарату суду та його заступником,  проводиться згідно з графіком прийому громадян керівництвом суду.

 

 Інформація про порядок, графік особистого прийому громадян в суді розміщується на  веб-сайті суду, на інформаційних стендах  в приміщеннях суду.

2.3. Прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України проводиться в першочерговому порядку.

2.4. Прийом громадян керівництвом суду здійснюється без попереднього запису згідно із графіком особистого прийому громадян керівництвом суду, затвердженим головою суду, чи керівником апарату суду. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

2.5. Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

2.6. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом без участі їх законних представників не допускаються.

2.7. У разі необхідності голова суду, керівник апарату суду його заступник, або інший працівник суду, що проводить особистий прийом згідно з даним Порядком,  вправі вимагати  документи, що посвідчують особу заявника, або підтверджують повноваження на представництво інтересів іншої особи.

2.8.  Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не входить до компетенції суду, голова суду, керівник апарату суду або його заступник, роз’яснюють, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, по можливості сприяє в цьому (повідомляє адресу, номер телефону тощо).

2.9. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення порушених громадянином питань, голова суду, керівник апарату суду та його заступник, можуть залучати до їх розгляду працівників  апарату суду,  або одержувати від них потрібну інформацію.

2.10. У разі коли порушене питання вирішити безпосередньо під час особистого прийому неможливо через його складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти його у формі письмового звернення.

Подане громадянином під час особистого прийому письмове звернення розглядається в порядку, встановленому Законом України «Про звернення громадян», і реєструється згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 № 348 (зі змінами).

2.11. Усі факти прийому громадян керівництвом  суду фіксуються у відповідному Журналі обліку особистого прийому громадян, до якого вносяться: дані про особу, яка звернулася, короткий  зміст звернення, результат його розгляду, зміст резолюції приймаючої особи, інформація про видані документи, чи прийняті рішення з порушеного питання, кому доручено виконання, номер справи за номенклатурою, в якій зберігається відповідь (у разі надання письмових відповідей).

Обов'язки по веденню Журналу обліку особистого прийому громадян покладаються  відповідним наказом голови суду або керівника апарату суду на  конкретного працівника з числа апарату суду.

2.12. Термін розгляду пропозицій, заяв та скарг обчислюється з дня, наступного за днем, з якого починається строк (таким днем є день їх надходження та реєстрації в суді), по день направлення заявнику відповіді на його звернення. Якщо останній день терміну розгляду звернення припадає на неробочий день, то останнім днем терміну вважається перший після нього робочий день.

Звернення розглядаються і вирішуються в термін не більше одного місяця від дня їх надходження, враховуючи вихідні, святкові та неробочі дні, а ті, що не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання.

Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, то голова суду, керівник апарату суду або його заступник, установлюють термін, потрібний для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.

 2.13. Повторний прийом з питань, що вже розглядалися в суді, проводиться в тому випадку, якщо вперше порушене питання не було вирішене по суті.

У разі повторного звернення  вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з'ясовуються  причини, що його викликали. Надаються можливі роз'яснення  та необхідна допомога в межах компетенції.

 2.14. Голова суду, керівник апарату суду або його заступник,  зобов'язані забезпечити прийом усіх громадян з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку суду  та визначеного графіком часу.

2.15. За відсутності голови суду прийом здійснює заступник голови суду, або особа, що виконує його обов'язки, чи найстарший за віком суддя; за відсутності керівника апарату суду прийом здійснює особа, що виконує його обов'язки, або заступник керівника апарату суду.

 2.16. У прийомі громадян можуть брати участь їх представники, повноваження яких оформлені в установленому чинним законодавством порядку.

2.17. Голова суду, його заступник, керівник апарату суду або його заступник, чи інші працівники суду, що ведуть особистий прийом громадян, вправі вимагати від осіб, що приймаються, дотримуватися встановленого порядку діяльності судів і норм поведінки у громадських місцях  та вимог Правил  поведінки у приміщеннях Крижопільського районного суду Вінницької області у випадку порушення ними  встановленого порядку та правил поведінки в будівлях  та службових приміщеннях суду.

 

 

 

3.  Відповідальність за порушення законодавства про звернення громадян.

3.1. Посадові особи суду несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством України, за недотримання вимог Закону України «Про звернення громадян».

3.2. Подання громадянином звернення, що містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян та їхніх посадових осіб,  керівників та інших посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших протиправних дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.

4. Узагальнення, аналіз письмових і усних звернень громадян та забезпечення контролю за їх розглядом.

 4.1. Постійний контроль роботи суду з ведення особистого прийому громадян та роботи зі зверненнями громадян здійснюється на керівником апарату суду, систематичний аналіз та узагальнення роботи суду з ведення особистого прийому громадян та роботи зі зверненнями громадян здійснюється заступником керівника апарату суду, який інформує керівництво суду про стан даної роботи щоквартально. У разі необхідності, відповідна узагальнена інформація з питання ведення особистого прийому громадян та роботи зі зверненнями громадян в суді, подається до територіального управління ДСА України в Вінницькій області.

 

 

В.о. керівника апарату Крижопільського

районного суду                                                                    С.О. Гурачок